مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» الهام : احمدی نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری پانا، غلامحسین الهام  عصر امروز در گردهمایی حامیان گفتمان سوم تیر که در سالن سیدالشهدا تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه حکومت مهدوی در جامعه‌ای رشد یافته و کمال‌پذیر تحقق خواهد یافت، گفت: حرکت امام و اسلام ناب محمدی همگی از جلوه‌های علم و خرد هستند. راه حرکت امام از مسیر معرفت و کمال می‌گذرد.
وی افزود: توحید ناب محمدی در وجود امام متجلی است و بدون امام نه عقل وجود دارد و نه توحید ناب. از این رو تنها در سایه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که رسیدن به سرچشمه زلال و پاک معرفت وجود دارد.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز سوم تیرماه است و ما شاهد تقارن میمون این روز با ولادت حضرت امام عصر(عج) هستیم‌، گفت: ‌در سوم تیرماه حادثه‌ای روی داد و دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و امید را به همه دلها نشاند.
وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد توانست در جامعه جهانی مهدویت را معرفی کند، اظهار كرد: متاسفانه برخی‌ها توجه به دولت امام زمان(عج) را خرافه تعبیر کردند و تمام تلاش احمدی‌نژاد در مسیر استقرار حکومت علوی را تنها به یک بشقاب خالی محدود کردند.
الهام ادامه داد: متاسفانه در چنین دیدگاهی ساده‌زیستی تبدیل به نگاهی عوامانه شد و دولت به جهل متهم شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ مهدویت به کار برده است، گفت:احمدی‌نژاد که هوشمندترین و وفادارترین پیرو امام زمان (عج) بوده و نیابت او را پیروی کرده است، در رجعتی دیگر، همراه با امام عصر(عج) حکومتی مطلوب را پیگیری خواهد کرد.
الهام ادامه داد: احمدی‌نژاد که امام را که نه در خواب که در بیداری و استقامت یافته است، می‌داند که عالم وابسته به وجود امام است و آنان که امامشان به کاسه آبشان نیاز دارد، گو در جهل و خرافه خود تا ابدودهر بمانند.
وی همچنین اظهار کرد: امام زمان احمدی‌نژاد، فرزند بلافصل امام حسن عسگری(ع) است کسی که وعده الهی به دست او محقق می‌شود، یعنی امام زمان (عج) .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده